Case

Merkwaardes voor Meestersgilde

Met meer dan 700 vakkrachten op de planning mag Meestersgilde zich met recht dé bemiddelaar noemen in de bouw en het vastgoedonderhoud. In 2024 vierde de onderneming haar twintigjarig bestaan, waarin niet alleen werd teruggeblikt, maar vooral ook vooruit gekeken. Wat worden de nieuwe missie, visie en merkwaardes? Huys Communicatie dacht mee, introduceerde de merkwaardes en implementeerde dit in de organisatie.

Aanscherpen van merkidentiteit

Het aanscherpen van een missie, visie en merkwaardes doe je niet zomaar. Hier komt gedegen voorbereiding bij kijken. Huys Communicatie stond in nauw contact met het management, hield verschillende diepte-interviews met vakkrachten, opdrachtgevers en collega’s en kwam zo na veel analysewerk tot een resultaat.

Introduceren en implementeren van de waardes

Dat de waardes juist waren geformuleerd, bleek uit het ontvangst onder de medewerkers. Na een introductie tijdens een centrale meeting werd er proactief meegewerkt tijdens de workshop. Inmiddels werken de medewerkers vanuit de waardes, zijn ze verwerkt in het interieur en wordt het meegenomen in interne communicatiemiddelen.

Overige (grafische) werkzaamheden

Sinds de start van Huys Communicatie behoort Meestersgilde tot één van de vaste klanten. Samen draaien we verschillende campagnes met altijd de achterliggende vraag: hoe overtuigen we vakkracht én opdrachtgever om te kiezen voor Meestersgilde? Recent hebben we hierbij ook snelwegreclame ingezet. Zie hier het resultaat.

Zullen we kennismaken?

NEEM CONTACT OP

Telefoon: 06-34112416